Više informacija

31 Dečiji strahovi kao inhibitori napredovanja u razvoju i učenju

  • Email

    rcsabac@gmail.com

  • Telefon

    015/391-599

31 Dečiji strahovi kao inhibitori napredovanja u razvoju i učenju

Kompetencija: K3
Prioriteti: 2

Autori Milica Ostojić, prof. razredne nastave, direktor u OŠ „Prota Mateja Nenadović“ u Brankovini, Snežana Vasić, psiholog u OŠ „Milan Rakić“ u Mionici;

Realizatori Milica Ostojić, prof. razredne nastave, direktor u OŠ „Prota Mateja Nenadović“ u Brankovini; Snežana Vasić, psiholog u OŠ „Milan Rakić“ u Mionici;  Olivera Petrović, psiholog, saradnik u Centru za stručno usavršavanje u Nišu

Opšti cilјevi Modifikacija nastave u cilјu prevazilaženja strahova kod dece.

Specifični cilјevi
Prepoznavanje dečijih strahova. Razvoj samopouzdanja i sigurnosti kod dece. Motivisanje za slobodnije izražavanje i socijalizaciju. Upotreba metoda i oblika rada koji omogućavaju lični izraz i komunikaciju.

Teme programa Dečji crtež kao indikator dečjeg kognitivnog, emocionalnog i grafomotornog razvoja; Razvojni, urođeni, stečeni strahovi. Posledice dečjih strahova; Metode za prevladavanje dečjih strahova

Cilјna grupa medicinska sestra – vaspitač, vaspitač u domu učenika, stručni saradnik u predškolskoj ustanovi, stručni saradnik u školi, saradnik (pedagoški, andragoški asistent i pomoćni nastavnik), nastavnik razredne nastave, nastavnik izbornih i fakultativnih predmeta, vaspitač u predškolskoj ustanovi.

Broj učesnika 20-30
Trajanje jedan dan (8 bodova)