Autori:
Snežana Vasić, Diplomirani psiholog, Osnovna škola „Milan Rakić“ Mionica
Realizatori:
Slađana Ranković, Profesor razredne nastave, OŠ „Milan Rakić“ Mionica; Snežana Vasić, Diplomirani psiholog, Osnovna škola „Milan Rakić“ Mionica
Oblast:
vaspitni rad
Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe:
nastavnik razredne nastave – kompetencije nastavnika za podršku razvoju ličnosti deteta i učenika ;
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola – kompetencije nastavnika za komunikaciju i saradnju ;
direktor/pomoćnik direktora – kompetencije direktora za planiranje, organizovanje i kontrola rada ustanove;
stručni saradnik u školi – nisu objavljeni standardi kompetencija;
saradnik (pedagoški, andragoški asistent i pomoćni nastavnik) – nisu objavljeni standardi kompetencija
Prioritetna oblast:
Jačanje kompetencija za procenjivanje ostvarenosti obrazovnog-vaspitnog rada i postignuća učenika (praćenje napredovanja učenika, samovrednovanje, formativno ocenjivanje, vršnjačko ocenjivanje)
Opšti ciljevi:
Unapređivanje postignuća učenika i njihovog psihofizičkog razvoja kroz primenu različitih tehnika upravljanja vremenom i tehnika za kontrolu stresa.
Specifični ciljevi:
– Ovladavanje tehnikama za upravljanje vremenom – Upoznavanje sa pojmom prokrastinacija (odlaganje ili odgađanje nečeg neprijatnog do izvesnog vremena u budućnosti, odlaganje školskih obaveza) i načinima za prevazilaženje ovog problema. – Identifikovanje činioca koji dovode do razvoja prokrastinacije i razvoj veština za pomoć učenicima da prevaziđu ovo stanje. – Upoznavanje sa stresom i stresorima na radnom mestu i burnout sindromom (sindromom sagorevanja na poslu). – Ovladavanje tehnikama za upravljanje i kontrolu stresa i anksioznosti – Upoznavanje sa tehnikom za donošenje odluka – Razvoj komunikacije i saradnje između učenika, učenika i nastavnika, nastavnika i roditelja – Razvoj motivacije za učenje – Razvoj samopouzdanja kod učenika
Očekivani ishodi obuke:
Očekuje se da će polaznici kroz rad na sebi, steći znanja i veštine koje mogu primeniti u radu sa učenicima i njihovim roditeljima, individualno i grupno, kroz časove odeljenjske zajednice ili roditeljske sastanke, a sve u cilju unapređivanja postignuća učenika u školi i unapređivanja psihofizičkog razvoja. Polaznici će naučiti i kako da organizuju svoje vreme da budu produktivni i zadovoljni, ali i kako da na svoje učenike prenesu veštine upravljanja vremenom kako bi i sami učenici bili uspešniji i zadovoljniji.
Teme programa:
1. dan
Kradljivci vremena
Aktuelna i željena raspodela vremena
„Ajzenhauerov matriks“
Kradljivci vremena u učenju i prokrastinacija
Akcioni plan – postavljanje cilja i pravljenje plana aktivnosti
O stresu i Burnaut sindromu – kao posledici loše organizacije vremena i preopterećenosti obavezama
Sumiranje, uputstva za domaći zadatak i popunjavanje evaluacionih listića
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
dana: 1
bodova: 8
Cena:
1.600,00 dinara po učesniku, za grupu od 30 učesnika ( 47.000,00 bruto). Cena pokriva honorar realizatora, troškove materijala, štampanja uverenja, administrativne troškove. U cenu nisu uračunati putni troškovi i eventualno potrebe za smeštajem predavača ukoliko je kilometraža veća od 300 km u jednom pravcu.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 2 days
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes