Autori:
Danka Pajić, Profesor razredne nastave , OŠ „Borivoje Ž. Milojević“; Vesna Lazarević, Specijalista metodike nastave matematike, OŠ „Borivoje Ž. Milojević“
Realizatori:
Danka Pajić, Profesor razredne nastave , OŠ „Borivoje Ž. Milojević“; Vesna Lazarević, Specijalista metodike nastave matematike, OŠ „Borivoje Ž. Milojević“
Oblast:opšta pitanja nastave
Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe:
nastavnik razredne nastave – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik izbornih i fakultativnih programa/predmeta – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
stručni saradnik u školi – nisu objavljeni standardi kompetencija;
saradnik (pedagoški, andragoški asistent i pomoćni nastavnik) – nisu objavljeni standardi kompetencija
Prioritetna oblast:
Metodika rada sa učenicima kojom se podstiče razvoj funkcionalnih znanja, veština i stavova (učenje i nastava orijentisani na kompetencije i ishode, aktivno učenje, istraživačke metode, tematska nastava, projektno učenje)
Opšti ciljevi:
-Osposobljavanje nastavnika za primenu individualizovane i egzemplarne nastave kao i za primenu interdisciplinarnog pristupa planiranju nastave.
Specifični ciljevi:
Podsticanje i osposobljavanje nastavnika za korišćenje individualizovane i egzemplarne nastave, na uvođenje inovacija u obrazovnom-vaspitnom radu, na kombinaciju nastavnih sistema (tipova nastave); Uvažavanje Blumove taksonomije pri kreiranju zadataka za učenike različitog nivoa postignuća; Sticanje znanja o interdisciplinarnom pristupu planiranju nastave; Osposobljavanje nastavnika da pripremi i organizuje nastavu koja podstiče kreativnost učenika i vodi do efikasnijeg učenja.
Očekivani ishodi obuke:
Po završenom seminaru očekuje se da će učesnici proširiti znanja o individualizovanoj i egzemplarnoj nastavi, i biti podstaknuti na uvođenje inovacija u obrazovnom-vaspitnom radu, na kombinovanje nastavnih sistema (tipova nastave); da će uvažavati Blumovu taksonomiju pri kreiranju zadataka za učenike različitog nivoa postignuća ; da će proširiti znanja o interdisciplinarnom pristupu planiranja nastave i biti motivisani za njegovu primenu; da će pripremati i organizovati nastavu koja podstiče kreativnost učenika i vodi do funkcionalnih znanja i efikasnijeg učenja.
Teme programa:
1. dan
Individualizovana nastava
Egzemplarna nastava
Interdisciplinarna nastava –put do funkcionalnih znanja
Interdisciplinarna nastava –izrada scenarija
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
dana: 1
bodova: 8
Cena:
1.600,00 dinara po učesniku, za grupu od 30 učesnika ( 47.000,00 bruto). Cena pokriva honorar realizatora, troškove materijala, štampanja uverenja, administrativne troškove. U cenu nisu uračunati putni troškovi i eventualno potrebe za smeštajem predavača ukoliko je kilometraža veća od 300 km u jednom pravcu.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 day
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes