Autori:
Gordana Marković-Sakić, Diplomirani školski psiholog-pedagog, Osnovna škola „Anta Bogićević“ ; Radojka Stefanović, Viša pedagoška akademija Dušan Jerković, OŠ „Anta Bogićević“ Loznica
Realizatori:
Gordana Marković-Sakić, Diplomirani školski psiholog-pedagog, Osnovna škola „Anta Bogićević“ ; Radojka Stefanović, Viša pedagoška akademija Dušan Jerković, OŠ „Anta Bogićević“ Loznica; Dragana Nikolić Stojanović, Diplomirani inženjer, Osnovna škola „Anta Bogićević“ , Loznica
Oblast:opšta pitanja nastave
Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe:
nastavnik razredne nastave – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – gimnazija – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik stručnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik u školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik u školi za obrazovanje odraslih – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – u srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne) – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik stručnog predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne) – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik izbornih i fakultativnih programa/predmeta – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
stručni saradnik u školi – nisu objavljeni standardi kompetencija;
saradnik (pedagoški, andragoški asistent i pomoćni nastavnik) – nisu objavljeni standardi kompetencija
Prioritetna oblast:
Unapređivanje digitalnih kompetencija i upotreba informaciono-komunikacionih tehnologija u realizaciji obrazovno-vaspitnog procesa
Opšti ciljevi:
Razvijanje digitalnih kompetencija i kompetencija za podučavanje – izrada digitalnih nastavnih sredstava (digitalne asocijacije, ukrštenice, kviza i WebQuesta)
Specifični ciljevi:
1. Uočavanje važnosti i mogućnosti primene digitalnih nastavnih sredstava u podizanju motivacije za učenje 2. Praktično ovladavanje tehnikom izrade digitalnih nastavnih sredstava (interaktivna ukrštenica, asocijacija, kviz znanja, WebQuest-a) 3. Osposobljavanje nastavnika za kreiranje digitalnih nastavnih sredstava u cilju misaonog aktiviranja i razvoja kritičkog mišljenja učenika 4. Primena naučenih digitalnih tehnika u kreiranju scenarija za čas
Očekivani ishodi obuke:
Polaznici će biti osposobljeni da: – izrađuju digitalna nastavna sredstva ( interaktivna ukrštenica, asocijacija, kviz) u predmetima; – da prepoznaju nastavne sadržaje gde mogu upotrebiti ova nastavna sredstva; – koriste digitalna nastavna sredstva u sklopu primene aktivnih metoda nastave u različitim nastavnim sadržajima; – da izrađuju i koriste program WebQuest-a ; – kreiraju časove u kojima će primeniti digitalna nastavna sredstva sa ciljem razvijanja viših misaonih procesa kod učenika;
Teme programa:
1. nedelja
Tema 1: Motivacija za učenje-ključ aktivne nastave
Tema 2: Izrada digitalne asocijacije
2. nedelja
Tema 3: Izrada digitalne ukrštenice
Tema 4: Izrada interaktivnog kviza znanja
3. nedelja
Tema 5: Izrada WebQuest-a
Tema 6: Završni rad-izrada pripreme (scenarija) za čas
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
nedelja: 3
bodova: 24
Cena:
1.600,00 dinara po učesniku, za grupu od 30 učesnika ( 47.000,00 bruto). Cena pokriva honorar realizatora, troškove materijala, štampanja uverenja, administrativne troškove. U cenu nisu uračunati putni troškovi i eventualno potrebe za smeštajem predavača ukoliko je kilometraža veća od 300 km u jednom pravcu.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 3 weeks
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes