Autori:
Vladimir Sredojević, Profesor srpskog jezika i književnosti, Centar za obrazovanje Kragujevac; Zorica Mihajlović, Diplomirani filolog, OŠ „Mirko Jovanović“, Kragujevac; Jelena Stefanović, Diplomirani filolog, OŠ “Dragiša Luković Španac”, Kragujevac; Jelena Antić, Diplomirani filolog, OŠ „Mirko Jovanović“ Kragujevac
Realizatori:
Vladimir Sredojević, Profesor srpskog jezika i književnosti, Centar za obrazovanje Kragujevac; Zorica Mihajlović, Diplomirani filolog, OŠ „Mirko Jovanović“, Kragujevac; Jelena Stefanović, Diplomirani filolog, OŠ “Dragiša Luković Španac”, Kragujevac; Jelena Antić, Diplomirani filolog, OŠ „Mirko Jovanović“ Kragujevac
Oblast:opšta pitanja nastave
Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe:
nastavnik razredne nastave – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – gimnazija – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik izbornih i fakultativnih programa/predmeta – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje
Prioritetna oblast:
Unapređivanje stručnih – predmetno metodičkih, pedagoških i psiholoških znanja zaposlenih u obrazovanju
Opšti ciljevi:
Unapređivanje znanja i umenja nastavnika za razvijanje funkcionalno—komunikacijskih veština kod učenika(govorenje i slušanje) kroz inovativne modele nastave.
Specifični ciljevi:
Upoznavanje nastavnika sa razvojem retorike, tipovima slušalaca i govornika; Proširivanje znanja o tipovima govornih vežbi kroz inovativne modele nastave u različitim komunikacijskim situacijama; Podrška polaznicima za ovladavanje efikasnim tehnikama planiranja javnog nastupa učenika u cilju unapređenja nastave.Jačanje kompetencija nastavnika za formiranje kriterijuma Govorne kulture i liste samovrednovanja govornika. Podsticanje nastavnika da kod učenika razvijaju svest o značaju povezivanja i verbalizacije nastavnih sadržaja iz svih nastavnih oblasti;
Očekivani ishodi obuke:
Očekuje se da će nastavnici biti osposobljeni da: – primenjuju tehnike planiranja javnog nastupa – koriste inovativne modele nastave na časovima GK(kroz različite metode i oblike rada;ambijentalna, igrolika, iskustveno-vitagena nastava..) – primenjuju kriterijume govorne kulture. Nastavnici su uvideli značaj razvijanja verbalizacije znanja i životnih iskustava za razvoj ličnosti učenika.
Teme programa:
1. dan
Retorika nekad i sad
Govor i javni nastup
Tipovi govornih vežbi i inovativni modeli nastave
Kriterijumi govorne kulture
Primenjujemo naučeno
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
dana: 1
bodova: 8
Cena:
1.600,00 dinara po učesniku, za grupu od 30 učesnika ( 47.000,00 bruto). Cena pokriva honorar realizatora, troškove materijala, štampanja uverenja, administrativne troškove. U cenu nisu uračunati putni troškovi i eventualno potrebe za smeštajem predavača ukoliko je kilometraža veća od 300 km u jednom pravcu.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 day
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes