Autori:
Mileva Mojić, Diplomirani pedagog, „Prva osnovna škola“ Valjevo; Ana Rakić, Master psiholog, OŠ „Andra Savčić“ Valjevo
Realizatori:
Mileva Mojić, Diplomirani pedagog, „Prva osnovna škola“ Valjevo; Karolina Nešković, , OŠ „Dragoljub Ilić“ Dračić; Ana Rakić, Master psiholog, OŠ „Andra Savčić“ Valjevo
Oblast:opšta pitanja nastave
Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe:
nastavnik razredne nastave – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – gimnazija – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – u srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne) – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik stručnog predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne) – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik izbornih i fakultativnih programa/predmeta – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
stručni saradnik u školi – nisu objavljeni standardi kompetencija
Prioritetna oblast:
Metodika rada sa učenicima kojom se podstiče razvoj funkcionalnih znanja, veština i stavova (učenje i nastava orijentisani na kompetencije i ishode, aktivno učenje, istraživačke metode, tematska nastava, projektno učenje)
Opšti ciljevi:
Razvijanje kompetencija nastavnika za realizovanje interaktivne nastave kroz primenu različitih metoda i tehnika.
Specifični ciljevi:
Razumevanje funkcija, prednosti i ograničenja pojednih metoda i tehnika, kao i kriterijuma za njihov izbor. Pružanje podrške nastavnicima u razvijanju strategija učenja koja učenike vode ka funkcionalnim znanjima. Praktična primena metoda i tehnika u obrazovno-vaspitnom radu.
Očekivani ishodi obuke:
Nastavnici su osposobljeni da primenjuju različite metode i tehnike u interaktivnoj nastavi koja je prilagođena sposobnostima i interesovanjima učenika i na taj način kod učenika razvijaju strategije učenja koji će ih voditi ka funkcionalnim znanjima.
Teme programa:
1. dan
Uvod
Koncept interaktivne nastave
Učiti kako učiti
Metode i tehnike učenja
Priprema za čas interaktivne nastave
Završna diskusija i evaluacija
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
dana: 1
bodova: 8
Cena:
1.600,00 dinara po učesniku, za grupu od 30 učesnika ( 47.000,00 bruto). Cena pokriva honorar realizatora, troškove materijala, štampanja uverenja, administrativne troškove. U cenu nisu uračunati putni troškovi i eventualno potrebe za smeštajem predavača ukoliko je kilometraža veća od 300 km u jednom pravcu.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 day
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes