Autori:
Mileva Mojić, Diplomirani pedagog, „Prva osnovna škola“ Valjevo; Ana Rakić, Master psiholog, OŠ „Andra Savčić“ Valjevo
Realizatori:
Mileva Mojić, Diplomirani pedagog, „Prva osnovna škola“ Valjevo; Karolina Nešković, , OŠ „Dragoljub Ilić“ Dračić; Ana Rakić, Master psiholog, OŠ „Andra Savčić“ Valjevo
Oblast:opšta pitanja nastave
Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe:
nastavnik razredne nastave – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – gimnazija – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik stručnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – u srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne) – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik stručnog predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne) – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik izbornih i fakultativnih programa/predmeta – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
stručni saradnik u školi – nisu objavljeni standardi kompetencija
Prioritetna oblast:
Jačanje kompetencija za procenjivanje ostvarenosti obrazovnog-vaspitnog rada i postignuća učenika (praćenje napredovanja učenika, samovrednovanje, formativno ocenjivanje, vršnjačko ocenjivanje)
Opšti ciljevi:
Unapređenje kompetencija nastavnika u sferi ocenjivanja učenika u funkciji efikasnog učenja.
Specifični ciljevi:
– Sistematizovanja znanja nastavnika o predmetu, vrstama,funkcijama i principima ocenjivanja. -Unapređenje kompetencija nastavnika u sveri efikasnog ocenjivanja u skladu sa predviđenim kriterijumima ocenjivanja (standardima ocenjivanja). -Unapređenje kompetencija nastavnika o osposobljavanju učenika za sopstveno vrednovanje i vrednovanje drugih. -Unapređenje kompetencija nastavnika o praktičnoj primeni metoda, tehnika i oblika praćenja, izveštavanja i objektivnog ocenjivanja učenika.
Očekivani ishodi obuke:
Nastavnici su unapredili svoje kompetencije u sveri ocenjivanja učenika poštujući funkcije i principe ocenjivanja, koristeći različite metode, tehnike i oblike ocenjivanja. Nastavnici su unapredili praktične veštine ocenjivanja, koje će im pružiti jasniji uvid o postignućima učenika. Nastavnici su obučeni da kreiraju dokumentaciju o napredovanju učenika koja će obuhvatati specifičnosti napredovanja svakog pojedinca.
Teme programa:
1. dan
Uvodna aktivnost
Predmet, principi i funkcije ocenjivanja, Karakteristike dobre procene
Predmet, princip i funkcije ocenjivanja, njihova uloga i primena u objektivnom ocenjivanju. Kriterijumi z
Ocenjivanje zasnovano na standardima, Vrednovanje i samovrednovanje učenika
Praktična primena metoda i tehnika praćenja, izveštavanja i oblici objektivnog ocenjivanja
Završna diskusija i evaulacija
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
dana: 1
bodova: 8
Cena:
1.600,00 dinara po učesniku, za grupu od 30 učesnika ( 47.000,00 bruto). Cena pokriva honorar realizatora, troškove materijala, štampanja uverenja, administrativne troškove. U cenu nisu uračunati putni troškovi i eventualno potrebe za smeštajem predavača ukoliko je kilometraža veća od 300 km u jednom pravcu.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 day
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes