Autori:
Mirjana Vilotić, , OŠ Laza K. Lazarević, Šabac
Realizatori:
Mirjana Vilotić, , OŠ Laza K. Lazarević, Šabac; Nataša Popović, , OŠ Laza K. Lazarević, Šabac; Nikola Tanasić, , OŠ Laza K. Lazarević, Šabac; Tatjana Krasić, , OŠ Laza K. Lazarević, Šabac
Oblast:opšta pitanja nastave
Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe:
nastavnik razredne nastave – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik predmetne nastave – gimnazija – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik stručnih predmeta – srednja stručna škola – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
nastavnik izbornih i fakultativnih programa/predmeta – kompetencije nastavnika za poučavanje i učenje;
direktor/pomoćnik direktora – kompetencije direktora za praćenje i unapređivanje rada zaposlenih;
stručni saradnik u školi – nisu objavljeni standardi kompetencija
Prioritetna oblast:
Unapređivanje stručnih – predmetno metodičkih, pedagoških i psiholoških znanja zaposlenih u obrazovanju
Opšti ciljevi:
Stvaranje uslova za uspešno kvalitetno učenje učenika na času kroz pripremu nastavnika koji će biti u stanju da na osnovu ponuđenog programa upozna, razume i primenjuje standarde, inikatore i pokazatelje u oblasti kvaliteta nastave i učenja.
Specifični ciljevi:
Osnaživanje nastavnika za planiranje, praćenje i vrednovanje nastavnog časa –Nastavnik efikasan upravljač procesom učenja; Upoznavanje sa karakteristikama učenika od značaja za individualizaciju nastave-prilagođavanje rada na času obrazovno-vaspitnim potrebama učenika; Sticanje znanja o psihološkim principima učenja i motivacionim profilima učenika i njihovo povezivanje sa individualizacijom podučavanja – kako da učenik uspešno uči na času; Razvijanje svesti kod učesnika o kompleksnosti vrednovanja, značaju povratne informacije i preporuke učeniku za dalje učenje; Ukazati i usmeriti polaznike kako da obezbede priliku da svaki učenik bude uspešan.
Očekivani ishodi obuke:
Nakon uspešno realizovane obuke učesnici će biti osposobljeni: Da prepoznaju standarde i indikatore u oblasti nastave i učenja; Da samostalno uoče pokazatelje za odgovarajuće indikatore; Da shvate ulogu i značaj standarda i indikatora u procesu unapređivanja sopstvene obrazovno-vaspitne prakse; Da se kvalitetnije pripreme za proces samovrednovanja i eksternog vrednovanja; Nastavnik će znati šta se procenjuje kao poželjno i korisno u nastavi koja je usmerena na efikasno kvalitetno učenje učenika na času.
Teme programa:
1. dan
Oblasti kvaliteta, standardi, indikatori, pokazatelji- kako ih razumemo, koristimo.
Nastavnik – efikasan upravljač (Softver bez mane)
Kako na času uvažiti obrazovno-vaspitne potrebe učenika
Kako da učenik uspešno uči na času (Košnica)
Kako da postupci vrednovanja budu u funkciji daljeg učenja (Dvaput meri, jednom seci).
Kako da nastavnik obezbedi priliku za uspeh svakog učenika (Iskoristi svoju šansu)
Sad je lako jer znaš kako
Evaluacija
Broj učesnika:
25
Trajanje programa:
dana: 1
bodova: 8
Cena:
1.600,00 dinara po učesniku, za grupu od 30 učesnika ( 47.000,00 bruto). Cena pokriva honorar realizatora, troškove materijala, štampanja uverenja, administrativne troškove. U cenu nisu uračunati putni troškovi i eventualno potrebe za smeštajem predavača ukoliko je kilometraža veća od 300 km u jednom pravcu.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 day
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes