• Seminari, obuke
    [INSERT_ELEMENTOR id="8887"]
  • O CSU
    • O nama
    • Resurs
    • Referent lista
    • Partneri
      • Singidunum
    • Pitanja i odgovori
    • Kontakt
  • Vesti
  • Dokumenti
    • Dokumenti CSU
    • Javne nabavke
  • Galerija
  • Park nauke
    • Virtuelni obilazak Parka nauke
    • O Parku nauke
    • Instalacije u Parku nauke
      • Geografija
        • Globus Ding
        • Analematski časovnik
        • Meteorološka stanica
        • Šabački meridijan
      • Fizika
        • Edukativna fontana
        • Njutnovo klatno
        • Remen sistem
        • Dinamo biciklo
        • Brahistohrona
        • Parabolična zvučna ogledala
        • Zakon održanja momenta količine kretanja
        • Magnetni sto
      • Biologija
        • Aktivni model DNK
        • Pasivni model DNK
        • Čovek sistem – skeletni
        • Čovek sistem – kardiovaskularni
        • Botanička slagalica
      • Hemija
        • Kristal natrijum-hlorida
        • Pasivni model atoma
        • Aktivni model atoma
        • Grafenska učionica
        • Periodni sistem elemenata
      • Alternativni vidovi energije
        • Solarna klupa
        • Solarna školica
        • Solarni panel
        • Vetrogenerator
      • Matematika
        • Zlatni presek
        • Pitagorina teorema
        • Piramida sa vidikovcem
      • Optičke iluzije
      • Šah
    • Članci iz novina
    • Galerija slika
    • Video zapisi
  • Mejkers spejs
  • Trening Centar
  • KONKURSI
  • Projekti
    Da li imate neko pitanje?
    (+381) 15 391 599
    rcsabac@gmail.com
    csu_sabac
    • Seminari, obuke
      [INSERT_ELEMENTOR id="8887"]
    • O CSU
      • O nama
      • Resurs
      • Referent lista
      • Partneri
        • Singidunum
      • Pitanja i odgovori
      • Kontakt
    • Vesti
    • Dokumenti
      • Dokumenti CSU
      • Javne nabavke
    • Galerija
    • Park nauke
      • Virtuelni obilazak Parka nauke
      • O Parku nauke
      • Instalacije u Parku nauke
        • Geografija
          • Globus Ding
          • Analematski časovnik
          • Meteorološka stanica
          • Šabački meridijan
        • Fizika
          • Edukativna fontana
          • Njutnovo klatno
          • Remen sistem
          • Dinamo biciklo
          • Brahistohrona
          • Parabolična zvučna ogledala
          • Zakon održanja momenta količine kretanja
          • Magnetni sto
        • Biologija
          • Aktivni model DNK
          • Pasivni model DNK
          • Čovek sistem – skeletni
          • Čovek sistem – kardiovaskularni
          • Botanička slagalica
        • Hemija
          • Kristal natrijum-hlorida
          • Pasivni model atoma
          • Aktivni model atoma
          • Grafenska učionica
          • Periodni sistem elemenata
        • Alternativni vidovi energije
          • Solarna klupa
          • Solarna školica
          • Solarni panel
          • Vetrogenerator
        • Matematika
          • Zlatni presek
          • Pitagorina teorema
          • Piramida sa vidikovcem
        • Optičke iluzije
        • Šah
      • Članci iz novina
      • Galerija slika
      • Video zapisi
    • Mejkers spejs
    • Trening Centar
    • KONKURSI
    • Projekti

      CPN

      • Home
      • Vesti
      • CPN
      • Позив за основне и средње школе – Мај месец математике

      Позив за основне и средње школе – Мај месец математике

      • Kategorija CPN
      • Date 07/03/2022

      Позив за основне и средње школе из целе земље – Игре као средство за учење – EдуГејминг, #Центар_за_промоцију_наукеПозив, који претходи једанаестом Мају месецу математике, намењен је првенствено наставницима математике и информатике основних и средњих школа. Заједно са својим ученицима, али и у сарадњи са колегама које подучавају друге предмете, попут биологије, физике, географије, уметности и хуманистичких наука, а препознају елементе математике у својим часовима, потребно је да креирају едукативну игру за једну наставну јединицу. На конкурс се могу пријавити и ученици нижих разреда основне школе са својим учитељима.Пријаву је потребно попунити до 20. априла у подне путем електронске форме која је доступна на следећем линку https://forms.gle/UbBPwG7sE4E1KgQu8. Како би успешно попунили сва поља и додали свој видео-материјал приликом пријаве, неопходно је да користите Google мејл налог. Уколико наиђете на проблем приликом попуњавања пријаве, можете писати на: dvucicevic@cpn.rs.Овим позивом желимо да подстакнемо укључивање елемената игре која би била подршка курикулуму и циљевима које он поставља. На тај начин бисмо створили окружење које подстиче истраживање и креативне приступе решавању проблема, и мотивисали ученике да креирају стратегије које до решења доводе.Од тимова (наставници у сарадњи са својим колегама и ученицима) који конкуришу очекује се да осмисле правила игре која ће се реализовати током највише 3 школска часа, а кроз коју ће се обрадити и извршити систематизација или провера једне наставне јединице.Приликом дизајна едукативне игре пожељно је држати се следећих пет критеријума, где се од тима очекује да:има јасно дефинисана правила игре;представи мапиране едукативне аспекте игре (покривени основни појмови изабране наставне јединице, било да је реч о обради, систематизацији или провери, пожељно је навести који исход плана наставе и учења се остварује увођењем игре у наставни процес);јасно дефинише како се прати напредак сваког ученика током трајања игре (прелазак нивоа, освајање беџа, одређеног броја поена…);унапред одреди какве повластице доносе пређени нивои, освојени беџеви или поени;повеже наставну јединицу са осталим предметима и осталим наставним јединицама унутар предмета.Улога наставника и ученика:У процесу настанка едукативне игре, наставник је ментор, модератор и извор знања и информација. Помаже ученицима да идентификују кључне појмове наставне јединице, артикулишу циљеве, осмисле и поставе правила тако да је игру могуће реализовати у задатом временском року. Ученици су ти који постављају себи питања, циљеве, осмишљавају игру, правила, креирају одређени едукативни материјал, уче да истражују и критички размишљају.Начин достављања описа и правила едукативне игре:Опис едукативне игре се доставља путем видео-записа у максималном трајању од 5 минута, a прилаже се кроз пријаву. Видео тако постаје снимак „невидљивог“ процеса учења, који зависи од: амбијента у ком се учи, интеракција које се остваре, мотивације свих укључених, као и садржаја и циљева учења.Сви пристигли видео-материјали чиниће базу едукативних „игровних“ часова, који ће се налазити на платформи Нордеус фондације и бити доступни свим школама у земљи. Комисија ће одабрати три видеа најкреативнијих решења на основну задовољења претходних пет критеријума.Одабрани тимови и њихове школе биће вишеструко награђени:За школске кабинете биће обезбеђена савремена опрема.Радови тимова и њихове школе биће представљени на М3Награђени радови и победничке школе биће представљени у медијима као примери добре праксе.Једанаесту годину заредом припремамо најмасовнију националну, научнопопуларну манифестацију у Србији посвећену математици – Мај месец математике (М3). У жељи да наставимо са добром праксом и успешном популаризацијом математике, ове године партнери Центру за промоцију науке и Математичком институту приликом организовања ЕдуГејминг конкурса биће Нордеус фондација и Друштво математичара Србије.Више информација о организаторима:Центар за промоцију науке: www.cpn.edu.rsМатематички институт САНУ: www.mi.sanu.ac.rsНордеус фондација: https://nordeusfondacija.orgДруштво математичара Србије: www.dms.rs

      • Share:
      User Avatar
      duleadmin

      Prethodna vest

      "e-Portfolio nastavnika škole"
      07/03/2022

      Sledeca vest

      Mikrokosmos
      09/03/2022

      MOZDA VAM SE SVIDI

      494107808_1174673131358981_2715572296898039463_n
      Maj mesec matematike u Naučnom klubu Šabac
      23 мај, 2025
      480566422_1098477715645190_6878233943882042273_n
      Projekat Detektivska akademija
      24 фебруар, 2025
      476919936_1090599676432994_2962867548201598110_n
      Sastanak mreže Naučnih klubova Srbije
      24 фебруар, 2025

      Pretraži

      Seminari-obuke

      • Deca/učenici kojima je potrebna dodatna pomoć u obrazovanju
      • Informatika
      • Opšta pitanja nastave
      • Predškolsko vaspitanje i obrazovanje
      • Prirodne nauke
      • Umetnosti
      • Vaspitni rad
      • Zdravstveno vaspitanje

      Kategorije vesti

      • CPN (61)
      • Dogadjaji u CSU (79)
      • Ostalo (7)
      • Park nauke (23)
      • Trening centar (45)
      375 Napredno korišćenje MS Word, PowerPoint i veb alata za povećanje kompetencija prosvetnih radnika

      375 Napredno korišćenje MS Word, PowerPoint i veb alata za povećanje kompetencija prosvetnih radnika

      Бесплатно
      1111 Google aplikacije – najlakši i najjednostavniji način za pripremanje i korišćenje nastavnog materijala

      1111 Google aplikacije – najlakši i najjednostavniji način za pripremanje i korišćenje nastavnog materijala

      Бесплатно
      1107 VODIČ ZA VASPITAČE – PORODICA U VRTLOGU ZAVISNOSTI

      1107 VODIČ ZA VASPITAČE – PORODICA U VRTLOGU ZAVISNOSTI

      Бесплатно
      1060 Uvođenje modifikovanih i tradicionalnih duvačkih instrumenata u muzičke škole

      1060 Uvođenje modifikovanih i tradicionalnih duvačkih instrumenata u muzičke škole

      Бесплатно
      923 „Modelarstvo- program obuke nastavnika u izradi modela“

      923 „Modelarstvo- program obuke nastavnika u izradi modela“

      Бесплатно

      CSU Šabac

      Nikole Tesle 1a

      (+381) 15 391 599

      rcsabac@gmail.com

      PIB: 106619708

      JBBK: 80692

      CSU Šabac

      • O nama
      • Resurs
      • Kontakt

      INFO

      • Seminari
      • Vesti
      • Trening Centar

      Vizuelno

      • Galerija slika
      • Galerija
      • Virtuelni obilazak Parka nauke

      2021 © CENTAR ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE ŠABAC / Developed by Tash&Craft